Розробка Telegram-бота для перевірки рівня знань претендента на заміщення вакантної посади
DOI:
https://doi.org/10.26642/ten-2022-2(90)-94-100Ключові слова:
чат-бот; месенджер; дані; Python; MongoDB; штучний інтелект; співбесідаАнотація
Використання сучасних інформаційних технологій створює нові можливості оперативного отримання інформації. Вчасне отримання інформації на сьогодні є актуальним як ніколи, в цьому можуть допомогти чат-боти. Популярність чат-ботів росте з кожним роком. Їх використовують у різних сферах життя для тестування, реклами, опитування, попереднього інтерв’ювання претендента на роботу. Також з метою раціонального використання часу можна застосувати чат-боти. Також вони завжди на зв’язку 24/7. Метою роботи є програмна реалізація Telegram-бота для проведення попереднього тестування та перевірки рівня знань і навичок претендента на заміщення вакантної посади в організаціях різної сфери діяльності. Програмний продукт реалізовано за допомогою мови програмування Python. Як сховище даних використовується документоорієнтована система керування базами даних з відкритим вихідним кодом MongoDB. У базі даних зберігається інформація для тестування, а також результати пройдених тестів. У роботі було використано методи об’єктноорієнтованого проєктування, теорії документоорієнтованих баз даних. Результатом реалізації поставленого завдання є програмний продукт у вигляді Telegram-бота. Розроблений бот може використовуватися під час проведення співбесіди, для тестування претендента на посаду. За результатами тестування менеджер по набору персоналу в подальшому зможе зробити попередні висновки. Таке тестування дозволить оцінити рівень знань претендента, щоб отримати бачення про його рівень кваліфікації.
Посилання
Korotun, O.V., Marchuk, G.V. and Mjedvjedjev, V.V. (2021), «Projektuvannja ta rozrobka dokumentoorijentovanoi' systemy keruvannja bazamy danyh», Tehnichna inzhenerija, No. 2 (88), pp. 63–71.
Casillo, M., Clarizia, F., D'Aniello, G. et al. (2020), «CHAT-Bot: a cultural heritage aware teller-bot for supporting touristic experiences Pattern Recogn», Lett, No. 131, pp. 234–243, doi: 10.1016/j.patrec.2020.01.003.
Preez, du S.J., Lall, M. and Sinha, S. (2009), «An intelligent web-based voice chat bot», IEEE EUROCON 2009, рр. 386–391, doi: 10.1109/EURCON.2009.5167660.
Rui, Yan (2018), Chitty-chitty-chat bot, deep learning for conversational AI, In Proceedings of the 27th International Joint Conference on Artificial Intelligence (IJCAI'18), AAAI Press, рр. 5520–5526.
Haller, E. and Rebedea, T. (2013), Designing a Chat-bot that Simulates an Historical Figure, 19th International Conference on Control Systems and Computer Science, рр. 582–589, doi: 10.1109/CSCS.2013.85.
Rodrigo, S.M. and Abraham, J.G.F. (2012), Development and Implementation of a Chat Bot in a Social Network, Ninth International Conference on Information Technology – New Generations, pp. 751–755, doi: 10.1109/ITNG.2012.147.
Holtgraves, T. and Han, T.L. (2007), «A procedure for studying online conversational processing using a chat bot», Behav Res, No. 39, pp. 156–163, doi: 10.3758/BF03192855.
Ireland, D., Atay, C., Liddle, J.J. et al. (2016), «Hello Harlie: enabling speech monitoring through chat-bot conversations», Studies in health technology and informatics, No. 227, pp. 55–60, [Online], available at: https://eprints.qut.edu.au/128687/
Levkivs'kyj, V.L., Marchuk, G.V., Cyporenko, V.V. and Marchuk, D.K. (2021), Algorytmichno-programne zabezpechennja obrobky ta analizu potoku kadriv videodanyh, shho nadhodjat' z kamer mista, komp’juterna programa, [Online], available at: https://cutt.ly/jMxy1sq
Levkivskyi, V., Marchuk, D.N., Lobanchykova, N. and other (2022), «Available parking places recognition system», CEUR Workshop Proceedings 4th Workshop for Young Scientists in Computer Science & Software Engineering, Vol. 3077, pp. 123–134, [Online], available at: http://ceur-ws.org/Vol-3077/paper07.pdf
Список використаної літератури:
Коротун О.В. Проєктування та розробка документоорієнтованої системи керування базами даних / О.В. Коротун, Г.В. Марчук, В.В. Мєдвєдєв // Технічна інженерія. – 2021. – № 2 (88). – С. 63–71.
CHAT-Bot: a cultural heritage aware teller-bot for supporting touristic experiences Pattern Recogn / M.Casillo, F.Clarizia, G.D'Aniello and other // Lett. – 2020. – № 131. – P. 234–243. DOI: 10.1016/j.patrec.2020.01.003.
Preez du S.J. An intelligent web-based voice chat bot / S.J. du Preez, M.Lall, S.Sinha // IEEE EUROCON 2009. – 2009. – P. 386–391. DOI: 10.1109/EURCON.2009.5167660.
Rui Yan Chitty-chitty-chat bot : deep learning for conversational AI / Yan Rui // In Proceedings of the 27th International Joint Conference on Artificial Intelligence (IJCAI'18). – AAAI Press, 2018. – Р. 5520–5526.
Haller E. Designing a Chat-bot that Simulates an Historical Figure / E.Haller, T.Rebedea // 19th International Conference on Control Systems and Computer Science, 2013. – P. 582–589. DOI: 10.1109/CSCS.2013.85.
Rodrigo S.M. Development and Implementation of a Chat Bot in a Social Network / S.M. Rodrigo, J.G.F. Abraham // Ninth International Conference on Information Technology – New Generations, 2012. – P. 751–755. DOI: 10.1109/ITNG.2012.147.
Holtgraves T. A procedure for studying online conversational processing using a chat bot / T.Holtgraves, T.L. Han // Behav Res. – 2007. – № 39. – Р. 156–163. DOI: 10.3758/BF03192855.
Hello Harlie: enabling speech monitoring through chat-bot conversations / D.Ireland, C.Atay, J.J. Liddle and other // Studies in health technology and informatics. – 2016. – № 227. – Р. 55–60 [Electronic resource]. – Access mode : https://eprints.qut.edu.au/128687/.
Алгоритмічно-програмне забезпечення обробки та аналізу потоку кадрів відеоданих, що надходять з камер міста : комп’ютерна програма / В.Л. Левківський, Г.В. Марчук, В.В. Ципоренко, Д.К. Марчук. – 2021 [Electronic resource]. – Access mode : https://cutt.ly/jMxy1sq.
Available parking places recognition system / V.Levkivskyi, D.Marchuk, N.Lobanchykova and other // CEUR Workshop Proceedings 4th Workshop for Young Scientists in Computer Science & Software Engineering. – 2022. – Vol. 3077. – P. 123–134 [Electronic resource]. – Access mode : http://ceur-ws.org/Vol-3077/paper07.pdf.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Вікторія Валеріївна Городецька, Віталій Леонідович Левківський, Антон Юрійович Левченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського.