Оптимізація бізнес-процесу на основі інформаційної технології в комунікаціях ІТ-проєктів
DOI:
https://doi.org/10.26642/ten-2021-1(87)-59-65Ключові слова:
комунікації; програмне забезпечення; ІТ-проєкт; Jira; інформаційні технологіїАнотація
Актуальність теми дослідження зумовлена світовими тенденціями в сфері розвитку ІТ-технологій та переорієнтацією вітчизняних ІТ-компаній на новий тип управління, що заснований на сучасних інформаційних технологіях та інструментах проєктного менеджменту. Інформаційні технології дозволяють не тільки успішно виконувати завдання управління проєктами, а й забезпечувати ефективну комунікацію між членами проєкту. Це пов’язано з тим, що під час здійснення комунікацій між учасниками проєктних команд виникає багато різних непередбачуваних ситуацій, викликів та загроз, які потребують реакції з боку керівників проєкту та тімлідерів команд.
Відповідно до етапів життєвого циклу проєкту проаналізовано технологію планування комунікацій ІТ-проєкту щодо створення програмного продукту. Кожному типу завдань відповідає унікальна система звітності, інформаційні технології та інструменти, що забезпечують збір, обробку, зберігання та обмін інформацією в розрізі внутрішніх, зовнішніх та антикризових комунікацій.
Програмне забезпечення управління проєктами Jira можна визнати як комунікаційний центр для команд. Запропоновано вдосконалення інформаційної технології інструментами Jira Software, Jira Service Desk та Confluence, а також наведено пропозиції щодо вдосконалення структури внутрішніх комунікацій проєкту за рахунок оптимізації його часових показників.
Посилання
Antonenko, V.M., Mamchenko, S.D., and Rogushyna, Ju.V. (2016), Suchasni informacijni systemy i tehnologii': upravlinnja znannjamy, navch. posibnyk, Nac. universytet DPS Ukrai'ny, Irpin', 212 р.
Bashyns'ka I.O. and Kavjerina, S.Ju. (2017), «Informacijni tehnologii' v upravlinni proektamy», Ekonomika i suspil'stvo, Mukachivs'kyj derzhavnyj universytet, Vol. 10, рр. 883–887.
Vasylevs'ka, A.O. (2011), «Rol' informacijnyh tehnologij v upravlinni proektamy», Naukovyj visnyk Poltavs'kogo universytetu ekonomiky i torgivli, Vol. 2 (47), рр. 139–142.
Dlugunovych, N.A. and Forkun, Ju.V. (2017), «Systema komunikacijnoi' dijal'nosti v IT-kompanijah», Visnyk Nacional'nogo universytetu «L'vivs'ka politehnika», Serija Informacijni systemy ta merezhi, Vydavnyctvo L'vivs'koi' politehniky, L'viv, Vol. 872, рр. 131–138.
Dani analitychnoi' kompanij u sferi IT-tehnologij Wrike, [Online], available at: https://www.wrike.com/blog/complete-collection-project-management-statistics-2015/#growth
Dani jira-service-desk z oficijnogo sajtu kompanii' Atlassian, [Online], available at https://www.atlassian.com/blog/jira-service-desk/report-jira-service-desk-cost-effective-itsm-solution
Morze, N.V. and Pih, O.Z. (2015), Informacijni systemy, navch. posibnyk, in Morze, N.V. (ed.), LilejaNV, Ivano-Frankivs'k, 384 p.
Onopko, A.S. and Zhygalkevych, Zh.M., Zastosuvannja informacijnyh tehnologij v upravlinni pidpryjemstvom, [Online], available at: https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/22560/1/2017-11_2-18.pdf
Svincyc'ka, O.M. (2020), «Informacijni tehnologii' v upravlinni vnutrishnimy komunikacijamy IT-proektiv», Zbirnyk tez HI Mizhnarodnoi' naukovo-tehnichnoi' konferencii' «Informacijno-komp’juterni tehnologii' – 2020», (09–11 kvitnja 2020 r., m. Zhytomyr), Zhytomyrs'ka politehnika, Zhytomyr, рр. 64–65.
Svincyc'ka, O.M. (2019), «Formuvannja komunikatyvnoi' kompetentnosti suchasnogo fahivcja IT-galuzi», Materialy II Vseukrai'ns'koi' naukovo-praktychnoi' internet-konferencii' zdobuvachiv vyshhoi' osvity i molodyh uchenyh «Informacijno-komp’juterni tehnologii': stan, dosjagnennja ta perspektyvy rozvytku» (14–15 lystopada 2019 r., m. Zhytomyr), Zhytomyrs'ka politehnika, Zhytomyr, рр. 146–147.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Олександра Миколаївна Свінцицька , Інна Іванівна Сугоняк , Ігор Васильович Пулеко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського.