DOI: https://doi.org/10.26642/ten-2020-1(85)-110-114

Аналіз та моделювання методів вимірювання зміни швидкості психологічної реакції людини на рухомі об’єкти для використання у розробці arcade-подібної гри

Ольга Іванівна Грабар, Андрій Васильович Морозов

Анотація


Під час досліджень було розглянуто методи простої сенсомоторної реакції, метод реакції вибору, метод реакції розрізнення, метод Штенберга та метод «ментального обертання» для визначення найефективнішого використання у програмному забезпеченні. На основі цього аналізу розроблено програмний інтерфейс для arcade-подібної гри. Проаналізовано зміни швидкості реакції користувача на рухомі об’єкти та можливість їх кореляції. Моделювання змін швидкості психологічної реакції користувача дозволяє використання цього програмного продукту для покращення навчання, тренування спортсменів тощо.

Ключові слова


швидкість реакції; arcade-подібна гра; проєктування інтерфейсів

Повний текст:

PDF

Посилання


Vikipedija (2019), «Industrija komp'juternyh igr», [Online], available at: https://ru.wikipedia.org/wiki/ Industrija_komp'juternyh_igr

International Arcade Museum (2019), «Computer Space», [Online], available at: https://www.arcade-museum.com/game_detail.php?game_id=7381

Edwards, Benj (2011), «Computer Space and the Dawn of the Arcade Video Game», Technologize [Online], available at: https://www.technologizer.com/2011/12/11/computer-space-and-the-dawn-of-the-arcade-video-game/

Vikipedija (2019), «Industrija videoigor», [Online], available at: https://uk.wikipedia.org/wiki/Industrija_videoigor#cite_note-3

Lega, Bradley C., Kahana, Michael, Jaggi, Jurg and other (2011), «Neuronal and oscillatory activity during reward processing in the human ventral striatum», US National Library of Medicine National Institutes of Health, [Online], available at: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3188759/

Habr (2019), «Nejromediatory, chast' pervaja: dofamin, noradrenalin, serotonin», [Online], available at: https://habr.com/ru/company/atlasbiomed/blog/397735/

Nakamura, Yuji (2019), «Peak Video Game? Top Analyst Sees Industry Slumping in 2019», Bloomberg, [Online], available at: https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-01-23/peak-video-game-top-analyst-sees-industry-slumping-in-2019

Vikipedija (2019), «Cyberathlete Professional League», [Online], available at: https://ru.wikipedia.org/wiki/Cyberathlete_Professional_League

Vikipedija (2019), «Kybersport», [Online], available at: https://ru.wikipedia.org/wiki/Kybersport

Vikipedija (2019), «The International 2018», [Online], available at: https://ru.wikipedia.org/wiki/The_International_2018

Przybylski, Andrew K. and Weinstein, Netta (2019), «Violent video game engagement is not associated with adolescents' aggressive behaviour: evidence from a registered report», The royal society publishing, [Online], available at: https://royalsocietypublishing.org/doi/10.1098/rsos.171474

Feng, Jing, Spence, Ian and Pratt, Jay (2007), «Playing an Action Video Game Reduces Gender Differences in Spatial Cognition», Sage journals, [Online], available at: https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1111/j.1467-9280.2007.01990.x

Vikipedija (2019), «Daphne Bavelier», [Online], available at: https://en.wikipedia.org/wiki/Daphne_Bavelier

Vikipedija (2019), «Mental'na hronometrija», [Online], available at: https://uk.wikipedia.org/wiki/Mental'na_hronometrija

Jensen, A. (2006), «Clocking the mind: Mental Chronometry and Individual Differences», Elsevier.

Platonov, K. (1964), Zanimatel'naja psihologija, Molodaja gvardija, M., 384 p.

Bartz, Albert E. (1971), «Reaction time as a function of stimulus uncertainty on a single trial», Perception & Psychophysics, pp. 95–96.

Vikipedija (2019), «Unity», [Online], available at: https://uk.wikipedia.org/wiki/Unity_(rushij_gry)


Пристатейна бібліографія ГОСТ


  1. Индустрия компьютерных игр // Википедия. – 2019 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://ru.wikipedia.org/wiki/Индустрия_компьютерных_игр.
  2. Computer Space // International Arcade Museum. – 2019 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.arcade-museum.com/game_detail.php?game_id=7381.
  3. Edwards Benj Computer Space and the Dawn of the Arcade Video Game / Benj Edwards // Technologizer. – 2011 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.technologizer.com/2011/12/11/computer-space-and-the-dawn-of-the-arcade-video-game/.
  4. Індустрія відеоігор // Вікіпедія. – 2019 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://uk.wikipedia.org/wiki/Індустрія_відеоігор#cite_note-3.
  5. Neuronal and oscillatory activity during reward processing in the human ventral striatum / Bradley C. Lega, Michael Kahana, Jurg Jaggi and other // US National Library of Medicine National Institutes of Health. – 2011 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3188759/.
  6. Нейромедиаторы, часть первая: дофамин, норадреналин, серотонин // Хабр. – 2019 [Електронний ресурс]. –Режим доступу : https://habr.com/ru/company/atlasbiomed/blog/397735/.
  7. Nakamura Yuji Peak Video Game? Top Analyst Sees Industry Slumping in 2019 / Yuji Nakamura // Bloomberg. – 2019 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-01-23/peak-video-game-top-analyst-sees-industry-slumping-in-2019.
  8. Cyberathlete Professional League // Вікіпедія. – 2019 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://ru.wikipedia.org/wiki/Cyberathlete_Professional_League.
  9. Киберспорт // Вікіпедія. – 2019 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://ru.wikipedia.org/wiki/Киберспорт.
  10. The International 2018 // Вікіпедія. – 2019 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://ru.wikipedia.org/wiki/The_International_2018.
  11. Przybylski Andrew K. Violent video game engagement is not associated with adolescents' aggressive behaviour: evidence from a registered report / Andrew K. Przybylski, Netta Weinstein // The royal society publishing. – 2019 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://royalsocietypublishing.org/doi/10.1098/rsos.171474.
  12. Feng Jing Playing an Action Video Game Reduces Gender Differences in Spatial Cognition / Jing Feng, Ian Spence, Jay Pratt // Sage journals. – 2007 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1111/j.1467-9280.2007.01990.x.
  13. Daphne Bavelier // Вікіпедія. – 2019 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://en.wikipedia.org/wiki/Daphne_Bavelier.
  14. Ментальна хронометрія // Вікіпедія. – 2019 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://uk.wikipedia.org/wiki/Ментальна_хронометрія.
  15. Jensen A. Clocking the mind: Mental Chronometry and Individual Differences. / A.Jensen // Elsevier. – 2006.
  16. Платонов К. Занимательная психология / К.Платонов. – М. : Молодая гвардия, 1964. – 384 c.
  17. Bartz Albert E. Reaction time as a function of stimulus uncertainty on a single trial / Albert E. Bartz // Perception & Psychophysics. – 1971. – С. 95–96.
  18. Unity // Вікіпедія. – 2019 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://uk.wikipedia.org/wiki/Unity_(рушій_гри).


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2020 Ольга Іванівна Грабар, Андрій Васильович Морозов

Ліцензія Creative Commons
Це видання ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.