Аналіз та моделювання методів вимірювання зміни швидкості психологічної реакції людини на рухомі об’єкти для використання у розробці arcade-подібної гри

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.26642/ten-2020-1(85)-110-114

Ключові слова:

швидкість реакції, arcade-подібна гра, проєктування інтерфейсів

Анотація

Під час досліджень було розглянуто методи простої сенсомоторної реакції, метод реакції вибору, метод реакції розрізнення, метод Штенберга та метод «ментального обертання» для визначення найефективнішого використання у програмному забезпеченні. На основі цього аналізу розроблено програмний інтерфейс для arcade-подібної гри. Проаналізовано зміни швидкості реакції користувача на рухомі об’єкти та можливість їх кореляції. Моделювання змін швидкості психологічної реакції користувача дозволяє використання цього програмного продукту для покращення навчання, тренування спортсменів тощо.

Біографії авторів

Ольга Іванівна Грабар, Державний університет "Житомирська політехніка"

O.I. Grabar

Андрій Васильович Морозов, Державний університет "Житомирська політехніка"

A.V. Morozov

Посилання

Vikipedija (2019), «Industrija komp'juternyh igr», [Online], available at: https://ru.wikipedia.org/wiki/ Industrija_komp'juternyh_igr

International Arcade Museum (2019), «Computer Space», [Online], available at: https://www.arcade-museum.com/game_detail.php?game_id=7381

Edwards, Benj (2011), «Computer Space and the Dawn of the Arcade Video Game», Technologize [Online], available at: https://www.technologizer.com/2011/12/11/computer-space-and-the-dawn-of-the-arcade-video-game/

Vikipedija (2019), «Industrija videoigor», [Online], available at: https://uk.wikipedia.org/wiki/Industrija_videoigor#cite_note-3

Lega, Bradley C., Kahana, Michael, Jaggi, Jurg and other (2011), «Neuronal and oscillatory activity during reward processing in the human ventral striatum», US National Library of Medicine National Institutes of Health, [Online], available at: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3188759/

Habr (2019), «Nejromediatory, chast' pervaja: dofamin, noradrenalin, serotonin», [Online], available at: https://habr.com/ru/company/atlasbiomed/blog/397735/

Nakamura, Yuji (2019), «Peak Video Game? Top Analyst Sees Industry Slumping in 2019», Bloomberg, [Online], available at: https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-01-23/peak-video-game-top-analyst-sees-industry-slumping-in-2019

Vikipedija (2019), «Cyberathlete Professional League», [Online], available at: https://ru.wikipedia.org/wiki/Cyberathlete_Professional_League

Vikipedija (2019), «Kybersport», [Online], available at: https://ru.wikipedia.org/wiki/Kybersport

Vikipedija (2019), «The International 2018», [Online], available at: https://ru.wikipedia.org/wiki/The_International_2018

Przybylski, Andrew K. and Weinstein, Netta (2019), «Violent video game engagement is not associated with adolescents' aggressive behaviour: evidence from a registered report», The royal society publishing, [Online], available at: https://royalsocietypublishing.org/doi/10.1098/rsos.171474

Feng, Jing, Spence, Ian and Pratt, Jay (2007), «Playing an Action Video Game Reduces Gender Differences in Spatial Cognition», Sage journals, [Online], available at: https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1111/j.1467-9280.2007.01990.x

Vikipedija (2019), «Daphne Bavelier», [Online], available at: https://en.wikipedia.org/wiki/Daphne_Bavelier

Vikipedija (2019), «Mental'na hronometrija», [Online], available at: https://uk.wikipedia.org/wiki/Mental'na_hronometrija

Jensen, A. (2006), «Clocking the mind: Mental Chronometry and Individual Differences», Elsevier.

Platonov, K. (1964), Zanimatel'naja psihologija, Molodaja gvardija, M., 384 p.

Bartz, Albert E. (1971), «Reaction time as a function of stimulus uncertainty on a single trial», Perception & Psychophysics, pp. 95–96.

Vikipedija (2019), «Unity», [Online], available at: https://uk.wikipedia.org/wiki/Unity_(rushij_gry)

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-26

Як цитувати

Грабар, О. І., & Морозов, А. В. (2020). Аналіз та моделювання методів вимірювання зміни швидкості психологічної реакції людини на рухомі об’єкти для використання у розробці arcade-подібної гри. Технічна інженерія, (1(85), 110–114. https://doi.org/10.26642/ten-2020-1(85)-110-114

Номер

Розділ

ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають